TIM - Kontakty
Modul Kontaktů zahrnuje komplexní sledování nejrůznějších kontaktů a aktivit spojených s daným obchodním či marketingovým partnerem. Marketingovými partnery se rozumí partneři pro první kontakty, s nimiž dosud nebyl realizován žádný obchodní případ. Je umožněn automatizovaný převod zaevidovaného marketingového partnera na partnera obchodního.
Evidence kontaktů
Dalšími atributy sledovanými u jednotlivých kontaktů jsou např.:
- prodejce
- identifikace kontaktních osob
- datum realizace kontaktu
- kategorie kontaktu
- předmět zájmu
- druh kontaktu - telefonní, osobní, písemný apod.
- typ kontaktu
- výsledek kontaktu - objednáno, uzavřeno bez objednávky apod.
- kvantifikace kvality kontaktu, případně číslo získané objednávky
- datum další schůzky
- 12 uživatelsky zadávaných referenčních polí - s možností uživatelsky zadávaných číselníků
- možnost zadání libovolně dlouhého komentáře
Je umožněn hromadný zápis kontaktů pro všechny vybrané partnery. Lze vyfiltrovat všechny poslední kontakty s partnery.
|